rezeki kite =)

Sunday, September 11, 2011

Singer Malaysia Sdn Bhd ?

Hello SINGERR...
singer ke ghimau???
hahahaha....
rindu gile kat opis lame...Singer (M) sdn bhd..
teringat dulu masa keje kat siinger...hari2 keje aku call custm berhutang...hari2 kutip hutang dh mcm ahlong tapi siyes sebenanya aku nk tolong je ^_^
firstly kepada semua custmr SINGER yg penah aku call dulu aku mintak maaf dari ujung rambut ke ujung jari kuku kaki ku krn terkasar bhasa tertengking dan tersegalanya...niat cume nk bagi collection naik je..^_^
sudah...! sudah..!
sebenanye aku rindu kat kwn2 aku kat singer...
mereka sgt baik dan sgt garang!^_^
actly mcm2 karekter ade..

mona : garang mcm ghimau n suke bergayut kat telepon opis SINGER...oppss
shah : cool n bla bla(beliau x pandai nk marah org tdk sprt saye)...hohoooo
kak mazni : comel penyayang n sgt baik even dulu penah jugak tersalah paham..sory kak =)
ezah : garang cantik n hhmmm...hihiii
fazlina : sopan klaka n no komen...=)
ika : brutal
fiza : lembut sopan tpi bile dia marah xhengat punye maki...ahahah...but she's my BFF =)
seri : cantik..sengal n gile2...she's also my BFF =)
ijal : gedik...baik hati tpi kdg2 over...hahhaha..opss...jgn mara...=)
kak fiza : rock n roll
kak haliza : garang tpi hati ade bunge..=)
stevent : suke tido...zzzz
viincent :oh no !! kemon lah!

peace no war =)
aku akan igt korg smpi bile2...


thanks for reading ^_^

No comments:

Post a Comment

sile komen dgn sopan dan santun maceh..(^_^)v

HEPY bile KLIKKK!!