rezeki kite =)

Saturday, September 17, 2011

Table centrepiece with bamboo...

I'am B2B(BRIDE TO BE) from selangor =)
Assalamualaikum...
hai korang....
tinggal lagi hanye 2 bulan 3 minggu 2 hari...
oh no!
masih bnyk lagi x buat pape untuk preparation kawin aku...
untuk wedding nanti theme ala-ala kampung...so tetibe terpikir nk buat table centrepiece dgn buluh....
search dan terus meng-seacrh di google...sgt awesome idea ni...
mempersembahkan....
TAADAAAA...!!!


ade lagi!!


lihat lagi !


dan lagi!!



dan ini....

sgt menarik bukan....
tapi...
tapi...
aku bukan buat wedding di dewan...
hotel mahupun tempat yang dinamakan mewah....
hanya di kawasan perumahan...
our wedding nnti simple tapi aku hanya nk nmpk ianya nanti menarik dan akan menjadikan kenangan yg terindah...buat aku..dia.. kami dan smua...
tapi...
tapi...
sape yg nk cari buluh itu nanti...
adakah?
hmmm......syok sendiri je...nnti aku cube usulkan sape yg boleh bantu untuk cri buluh ni...
itupun kalau dpt la...-.-''
doakan yg terbaik untk wedding kami nnti ye...
^_^


thanks for reading ^_^

No comments:

Post a Comment

sile komen dgn sopan dan santun maceh..(^_^)v

HEPY bile KLIKKK!!